Stor interesse for årets speed-dating
[caption id="attachment_6669" align="alignleft" width="357"] Det var mye liv under fjorårets arrangement, med 105 deltagere fra 55 bedrifter.[/caption]
Det var i fjor at konseptet ble testet ut for første gang, da Dyreparken og Næringsforeningen introduserte «Speed-dating i Afrika» . Prosjektet viste seg å bli en braksuksess, med full deltagerliste på 105 deltagere fra 55 bedrifter. Hele 98 prosent av de over 100 deltagerne svarte i en undersøkelse i ettertid at de ønsket å delta på neste arrangement.
I år vil derfor arrangementet foregå over to dager ganger, grunnet stor pågang og venteliste i 2015. Det betyr at flere bedrifter kan delta, og hver bedrift får delta på en av dagene.
Målet med «Speed-dating for næringslivet» er at deltagerne kan skape nye relasjoner og gjøre business med hverandre, på en ny og annerledes måte. Må må raskt og effektivt presentere seg for hverandre i en såkalt «speed-date».
Kriterier:
Maks to deltagere fra hver bedrift, og maks 120 personer totalt per dag.