Når
Torsdag 25. juni kl. 12.00 (oppmøte ved Nybyen skatepark senest 11.45)
Hvor
Felles avgang fra Nybyen skatepark, opp til utsiktspunktet på Baneheia.
Hvem
Åpent for alle – privatpersoner, bedrifter, lag og foreninger.
Ta med
Godt humør, norske flagg og klær i rødt, hvitt og blått
Alle bedrifter som deltar blir tagget i innlegget når videoen publiseres. Jo flere som kommer, desto kraftigere heiarop sender vi fra Sørlandet til landslaget.