LOS Energy kåret til årets nyhetsrom
Juryens begrunnelse lyder: LOS Energy har en personlig og fin fortellermåte, og et forrykende tempo på innholdsproduksjon. Innholdet er informativt og opplysende, og de er meget gode på bruk av bilder og video. Vi liker også spesielt godt det kreative konseptet "kraftkommentar".
Seieren er ingen hvilepute
-Vi er svært glade for denne seieren. Nyhetsrommet blir bruk til å systematisere mediespill og vår faste innholdsproduksjon som ukentlige kraftkommentarer, månedlige priskommentarer og energikronikker hver annen måned, sier Thorbjørn Laundal, markeds- og kommunikasjonsdirektør i LOS AS.
Alle publiserte saker på nyhetsrommet har tilgjengelige del-knapper for Twitter, Facebook, Linkedin og Google Pluss. LOS Energy har egen videokanal på YouTube i tillegg til en presentasjonsside på Linkedin og nå også en egen Facebook-side for LOS Energy
– Suksessoppskriften vår er å publisere relevant innhold med kvalitet. Vi ser samtidig at vi gjerne skulle nådd enda flere med vårt budskap. Vi vil derfor bruke seieren som en motivasjon for å bli enda bedre på å spre budskapet vårt, avslutter Laundal.
Fakta om MynewsdeskMynewsdesk er Nordens ledende digitale PR-plattform. Over 5 000 varemerker som Avinor, Telenor Norge, TV2, KLP og Lederne bruker nyhetsrom på Mynewsdesk for å publisere og distribuere sine nyheter, øke sin synlighet, samt knytte relasjoner med sine interessenter.