Eneste Sørlandsbedrift i Norgestoppen
- For LOS er dette igjen en fantastisk fin tilbakemelding, og nok en honnør til våre medarbeidere som gjør en kjempejobb. Langsiktig og målrettet innsats med fokus på kundene betaler seg i form av enda flere fornøyde kunder, sier Margit Unander, direktør privatmarked i LOS.
I kundeundersøkelser som er gjennomført for strømbransjen har LOS i flere år vært i toppen av resultatlistene.
- Resultatene fra Norsk Kundebarometer bekrefter at fokus på god kundeservice, mer målrettet kommunikasjon og aktiv bruk av sosiale medier gir resultater, sier Unander.
LOS får i år en score på hele 79,2 poeng, noe som er en økning på 0,5 poeng fra fjorårets måling. Det gjør også at LOS klatrer opp fra en 24 til en 19 plass blant de 182 bedriftene som er med i undersøkelsen. LOS har dermed forbedret resultatene sine hvert av de fem siste årene.
- Vi er stolte av å være eneste Sørlandsbedrift blant de 50 bedriftene i Norge med mest fornøyde kunder. Det er utrolig at vi legger bak oss store nasjonale selskaper som Meny, XXL og SAS, smiler Unander.