To priser til Online Reklame
[caption id="attachment_8593" align="alignleft" width="178"] Pål Jon Lo er godt fornøyd med to priser under utdelingen.[/caption]
I pressemeldingen kan man lese at kriteriene for prisen ”Årets Selger” er gode kunderelasjoner, nytenkning og problemløsning, nye salgskanaler og ikke minst høyt servicenivå. Det er leverandørene til profilbransjen som stemmer frem vinneren blant de nominerte.
Prisen ”Årets Medarbeider” har mer romslige kriterier. Men her legger juryen vekt på en person som gjør en forskjell både internt i egen bedrift og i bransjen. Til denne prisen kan alle i bransjen avgi sin stemme.
- Det betyr mye for bedriften å få 2 slike priser! Det gir oss inspirasjon å se at vårt arbeid fører til resultater og at våre ansatte blir lagt merke til. Det er også veldig viktig for alle ansatte internt å ha en vinner i sitt team, sier en stolt salgssjef og gründer av bedriften, Bodil Løland.
Profilbransjen i Norge omsetter for i overkant av 2 milliarder ved å selge profilprodukter, reklamemateriell og gaver.
Fakta om Online Reklame:
- Etablert i 1998
- Hovedkontor i Kristiansand, avdelingskontor i Bergen og Oslo
- 11 ansatte
- Omsetning 2016: 32.000.000,-
- Har budsjettert med vekst i 2017