Medlemsnytt
Pål Jon Lo mottar en av prisene av konferansier Christine Koht.

To priser til Online Reklame

27.01.2017 | May Baagøe Broughton
Paal Jon Lo  (40) fra Online Reklame i Kristiansand tok ”The Double” på Profil-galla denne uken.
Blekksprutgallaen er profilbransjens svar på Oscar-utdelingen.  Og under tirsdagens seanse i Oslo feiret bransjen seg selv med blant annet utdeling av Blekksprut-prisene for 2016.  To av prisene havnet i Kristiansand. Paal Jon Lo fra On Line Reklame i Rigedalen stakk av med både ”Årets Selger 2016” og ”Årets Medarbeider 2016”. Lo er firmaets daglige leder, men også selger.

[caption id="attachment_8593" align="alignleft" width="178"]Pål Jon Lo er godt fornøyd med to priser under utdelingen. Pål Jon Lo er godt fornøyd med to priser under utdelingen.[/caption]

I pressemeldingen kan man lese at kriteriene for prisen ”Årets Selger” er gode kunderelasjoner, nytenkning og problemløsning, nye salgskanaler og ikke minst høyt servicenivå.  Det er leverandørene til profilbransjen som stemmer frem vinneren blant de nominerte.

Prisen ”Årets Medarbeider” har mer romslige kriterier.  Men her legger juryen vekt på en person som gjør en forskjell både internt i egen bedrift og i bransjen.  Til denne prisen kan alle i bransjen avgi sin stemme.

- Det betyr mye for bedriften å få 2 slike priser! Det gir oss inspirasjon å se at vårt arbeid fører til resultater og at våre ansatte blir lagt merke til.  Det er også veldig viktig for alle ansatte internt å ha en vinner i sitt team, sier en stolt salgssjef og gründer av bedriften, Bodil Løland.

Profilbransjen i Norge omsetter for i overkant av 2 milliarder ved å selge profilprodukter, reklamemateriell og gaver.

Fakta om Online Reklame:

  • Etablert i 1998

  • Hovedkontor i Kristiansand, avdelingskontor i Bergen og Oslo

  • 11 ansatte

  • Omsetning 2016: 32.000.000,-

  • Har budsjettert med vekst i 2017

facebook