De har de mest tilfredse kundene i mobilmarkedet

Telia-eide Phonero går for fjerde året på rad helt til topps på EPSIs ferske kundetilfredshetsundersøkelse for 2025.
De ansatte feiret utmerkelsen utenfor sine kontorlokaler i Kristiansand. Foto: Phonero.
De ansatte feiret utmerkelsen utenfor sine kontorlokaler i Kristiansand. Foto: Phonero.

Phonero er igjen blitt kåret til Norges beste mobilselskap for bedriftsmarkedet, en posisjon de har hatt de tre siste årene.

I EPSI sin omfattende kundetilfredshetsundersøkelse topper Phonero med 74,8, hvor bransjesnittet var på 71,5. Phonero scorer høyest av alle aktører på image, servicekvalitet, verdi for pengene, lojalitet og totalt på kundetilfredshet. 

Prestasjonen bekrefter dermed selskapets sterke posisjon og langsiktige fokus på kundeopplevelser.

– Vi er utrolig stolte over å bli kåret til vinner av EPSI for fjerde gang. Det bekrefter at vi lykkes med det viktigste vi gjør – å sette kundene først, hver eneste dag, sier Tone Martinsen Framnes, leder for Phonero.

ANNONSE
ANNONSE

Om EPSI sin mobilstudie

EPSI Rating har målt kundetilfredsheten med mobilselskapene årlig siden 2003. Kundeundersøkelsen kartlegger erfaringer og meninger fra mobilbrukere i Norge om tilfredsheten med deres mobiloperatører. Intervjuene gjennomføres hvert år i løpet av august og september, mens tallene presenteres i midten av oktober.

Kilde: https://www.epsi-norway.org/ 

EPSI-undersøkelsen måler kundetilfredshet og lojalitet i mobilmarkedet.

– At vi scorer høyt på lojalitet og verdiopplevelse betyr mye. Det viser at kundene våre ikke bare er fornøyde, de ønsker å bli hos oss. Det er den sterkeste tillitserklæringen vi kan få, sier Framnes.

Tone Martinsen Framnes, leder for Phonero.
Tone Martinsen Framnes, leder for Phonero.

- Dette gir oss pågangsmot til å fortsette å utfordre bransjen og utvikle løsninger som gjør hverdagen enklere og rimeligere for våre mange kunder. 

Hun trekker frem lagarbeid og kultur som nøkkelen bak suksessen:

– Denne prisen er en lagseier. Den speiler kulturen vår, der alle i Phonero jobber målrettet for å gjøre det enkelt og effektivt for kundene våre.

Mobilaktøren Phonero er forankret på Sørlandet, men har en landsdekkende operasjon og bedriftskunder over hele Norge.