Lovlig bra markedsføring

Tirsdag 14. oktober
09:00 - 11:00

K14 - Skippergata 23
Ordinær:

780,-

Medlem av NIKR eller MFF :

390,-

Student:

195,-

Medlemspris for medlemmer av Næringsforeningen og Markedsføringsforeningen
Arrangementet er fullt
Du kan registrere deg på venteliste
Påmeldingsfrist 12 okt.
Lovlig bra markedsføring

Lovlig bra markedsføring

Tirsdag 14. oktober
09:00 - 11:00

K14 - Skippergata 23
Ordinær:

780,-

Medlem av NIKR eller MFF :

390,-

Student:

195,-

Medlemspris for medlemmer av Næringsforeningen og Markedsføringsforeningen
Arrangementet er fullt
Du kan registrere deg på venteliste
Påmeldingsfrist 12 okt.
Lovlig bra markedsføring
ANNONSE
ANNONSE

Markedsføring er en jungel av muligheter – men også av lover og regler. Hvordan navigerer man riktig i en hverdag der data, samtykke, påvirkning og etiske hensyn spiller stadig større rolle? På dette arrangementet får du både en teoretisk gjennomgang av regelverket ved ekspert på digital markedsføring og compliance samt konkrete caser fra lokale bedrifter med nasjonale merkevarer som jobber med utfordringene i praksis.

For, hvordan skal en stakkars markedsfører planlegge for lovlig og effektiv kommunikasjon?

Foredragsholdere og caser

Hennig-Olsen Is: Markedsdirektør Marianne Høy Erikstad
Marianne forteller om hvordan de har forholdt seg til den nye reguleringen som gjelder markedsføring mot barn og unge. Marianne har vært sterkt aktiv i temaet og har fersk kunnskap om hvordan reguleringen har utartet seg i praksis hos Hennig-Olsen Is.

Synlighet: Fagleder for digital kundeopplevelse
Jørgen Brunborg-Næss har over 20 års erfaring med performance marketing og webanalyse. Han kaller seg selv en økonom av utdanning og datanerd av legning, som trives best i grensesnittene mellom felter, slik som markedsføring, teknologi og juss. Han skal ta oss gjennom det juridiske rammeverket rundt personopplysninger, sporing på nett og direkte markedsføring.
 
Dignity Collective: CEO, David Reme
Dignity Collective jobber tett på influensere og merkevarer, og ser daglig hvordan grensene for egenreklame utfordrer både kreativitet, transparens og etterlevelse av markedsføringsloven.

Checkin: CMO, Camilla Reinhardsen
Som en av de ledende plattformer for arrangementer og billettsalg, håndterer Checkin store mengder deltakerdata og kommunikasjon på vegne av arrangører over hele landet. Checkin forteller om hvordan de jobber for å balansere effektiv og datadrevet markedsføring med krav til samtykke, transparens og ansvarlig bruk av kundedata. 

Samarbeid

Foredragsholdere

1739640530577.jpeg

David Reme

CEO, Dignity Collective
Jørgen_synlighet_av_Thomas_Johnstone_12.png

Jørgen Brunborg-Næss

Fagleder for digital kundeopplevelse, Synlighet
marianne203.png

Marianne Høy Erikstad

Markedsdirektør i Hennig-Olsen Is
1662649536605.jpeg

Camilla Reinhardsen

Chief Marketing Officer i Checkin

Deltakere