Phonero, som holder til på Sandens i Kristiansand, feiret kåringen med kake. (Foto: Phonero)
Phonero har Norges mest fornøyde bedriftskunder
16.10.2023 Phonero gikk helt til topps i undersøkelsen for bedriftsmarkedet utført av EPSI - andre året på rad.
artikkelen fortsetter under annonsenEPSI er leverandør av kundeundersøkelser som måler kundetilfredshet i ulike bransjer, blant annet mobiltelefoni.
Phonero, som har sitt hovedkontor i Kristiansand, toppet undersøkelsen med 74,9 på kundetilfredshet. Bransjesnittet var på 72,4.
- Det er veldig hyggelig at vi nok en gang har Norges mest tilfredse bedriftskunder, og dette bekrefter at vi gjør mye riktig for kundene våre, sier Even Øgrey Brandsdal, leder for Phonero.
EPSI undersøkelsen er en årlig kundetilfredshetsundersøkelse av mobilselskapene i Norge. Resultatene av undersøkelsen baserer seg på dybdeintervjuer med drøyt 2300 privatpersoner og bedrifter rundt om i Norge.
- Vi er svært stolte av vår kundeservice, og resultatene fra EPSIs måling er utrolig inspirerende for hele Phonero. At vi leverer godt på forventingene kundene har, at vi presterer høyt på servicenivå og at de opplever oss som oppriktig interessert, er noe vi tar med oss videre i vårt daglige arbeid for å gi kundene det de ønsker seg av oss, legger Brandsdal til.
I tillegg til å få særdeles høy score på kundeservice gir kundene tydelige tilbakemeldinger på Phonero har det beste sentralbordet og scorer høyest på enkelthet for kundene.
- For oss handler alt om å skape gode kundeopplevelser, og med disse tilbakemeldingene så er det åpenbart at vi lykkes med vårt arbeid. Jobben videre er å kontinuerlig befeste vår posisjon som Norges beste mobiloperatør, og med så mange kompentene for flotte mennesker så er jeg trygg på at vi også til neste år kan skilte med nye priser fra EPSI, avslutter Brandsdal med.