Ny rådgiver hos Webstep Sørlandet
Hun er utdannet digital rådgiver og har lang erfaring fra reklamebransjen etter 10 år i digital- og kommunikasjonsbyrået Aptum, blant annet som prosjektleder og digital rådgiver.
I sin nye jobb skal Rosåsen jobbe med rådgivning og salg til nye og eksisterende kunder, markedsføring samt ha ansvar for satsning på UX-rådgivning.
- Webstep er et framoverlent og solid børsnotert konsern i en bransje med gode fremtidsutsikter. Visjonen til Webstep , "vi utvikler morgendagen i samspill mellom mennesker og teknologi", er noe jeg synes er spennende og ser frem til å jobbe med, understreker Rosåsen.
Salgs- og markedssjef for Webstep Sørlandet, Andreas Eriksen, ser fram til å jobbe sammen med Rosåsen.
- Ida har en veldig spennende bakgrunn og et velpleid nettverk på Sørlandet og kommer til å tilføre mye til Websteps nye stilling.
Teknologiselskapet Webstep etablerte seg på Sørlandet i februar 2014 og teller snart 21 ansatte. De tilbyr skreddersydde digitale løsninger for sine kunder med hovedvekt på digitalisering og systemutvikling.