Lanserer Swipload 2.0
Fordelene ved Swipload er mange, ifølge daglig leder i Swipload, Stian Vere:
– Først og fremst får brukere en enklere og mer effektiv hverdag ved at man reduserer tidsbruk på mail og telefon. Swipload gir også umiddelbar tilgang på et utvidet nettverk av transportører, og dermed muligheten til å plassere eget gods på eksisterende kapasiteter. Dette er vinn-vinn for både trafikkmiljøet og klimaet vårt, ettersom CO2-utslipp kan reduseres. Nytt i Swipload 2.0 er et forbedret brukergrensesnitt og design, modul for digital sporing og forbedret kommunikasjon via chat mellom oppdragsgiver og transportør.
– Løsningen er strømlinjeformet mot både kjøper av transport og transportørene selv, og behovene disse møter i hverdagen. Den nye versjonen er også meget godt egnet som verktøy for befraktere. Swipload brukes via nettleseren, noe som gjør løsningen enkel å ta i bruk, forklarer Vere.
Salgs-og markedsjef i Webstep, Andreas Eriksen-Fedog, sier Swipload er en spennende kunde for Webstep Sørlandet:
– Det er utrolig spennende å følge utviklingen til Swipload og vi har stor tro på at løsningen deres kan være med på å endre transportbransjen. Det er gøy å se hvor mye løsningen deres har utviklet seg siden de startet opp. Swipload har store ambisjoner som vi har stor tro på at de kan lykkes med.
Webstep Sørlandet har bidratt med prosjektledelse, UX design og utvikling i arbeidet med Swipload 2.0.
– Tilbakemeldingene fra markedet har vært meget bra til nå, og vi er svært positive til fortsettelsen. Nå er det fullt fokus på å få løsningen ut til kundene, både nye og eksisterende, og levere god onboarding og oppfølging, sier Stian Vere.