Morild er Årets markedsfører
- I 2017 har vinneren tatt grep med ny markeds- og kommunikasjonsstrategi, ny nettbutikk og aktivt strategisk arbeid i sosiale medier. Gjennom aktiv bruk av PR har de lykkes med med omtale i en rekke nasjonale medier, påpekte Fosselie videre.
Gründerne i Morild Norway takket begeistret for prisen.
- Vi må takke alle som har støttet oss og heiet oss frem. Nå satser vi på at det bare går oppover i året som kommer, slik som det gjorde for fjorårets vinner, Palmesus, sier Morild-gründer Siri Urdal Bakke.
Sammen med makker Lisa Østvedt Gustafsson kunne hun stolt motta diplomet som forteller at de er kåret til Årets markedsfører 2017 på Sørlandet. Premieringen foregikk på Markedsføringsforeningens årlige julefrokost på Q42 torsdag 7. desember.
- Vi har fått over 100 forhandlere og har vært bevisste på å satse offensivt på markedsføring og PR, påpeker Urdal Bakke.
Morild Norways planer for neste år involverer blant annet større satsing på sportsmarkedet.
Årets jury har bestått av Ida Rosåsen (Aptum), Finn Roger Opdal (Boen), Kamilla Sharma (Innoventus Sør), Terje Klungland (Coworx), Elisabeth Austad Asser (Sparebanken Sør), Charlotte Beckmann Østby (Q42) og Geir Skogdalen (Toyota Sør).