Palmesus inviterer til Sponsordagen
Sponsordagen er et samarbeidsprosjekt mellom Carat, Palmesus og Kommunikasjonshuset Fundament – som alle tre har lang erfaring med hvilke muligheter som ligger i sponsormarkedet.
Sammen med Carat og Fundament har Palmesus invitert ned kommunikasjonsguruen Paal Fure, administrerende direktør i Carat Norge, Stian Jansen, markedsdirektør i Santander Norge og flere andre personligheter for å navigere publikum gjennom forskjellige temaer. I tillegg vil Palmesus presentere caset som ga dem tittelen som «Norges mest attraktive sponsorobjekt» i 2018.
- Vi er utrolig stolt over å kunne invitere til en faglig samling som har til hensikt å adressere en rekke avgjørende spørsmål hva gjelder fremtidens markedsføring, sier CMO i Palmesus, Ketil Børstein Stensrud.
Spørsmål som vil bli stilt er blant annet om vi bruker markedskronene våre feil? Hvordan ser det endrede mediebildet ut? Og hvordan har sponsing blitt en sentral del av mediemiksen for Norges største selskaper?
- Det blir en annerledes kveld med tre-retters middag, gode muligeter for interaktivitet og spørsmål fra rommet og ikke minst mingling, sier Stenrsud, og han oppfordrer markedssjefer, daglige ledere og andre som skal sette fremtidens markedsbudsjettet, til å sette av denne ettermiddagen.
Mer info og påmelding: www.sponsordagen.no
Sted: Clarion Hotel Ernst
Tid: 16.00