Ordkraft fusjoneres med Kommunikasjonshuset Fundament
- I prosessen for å finne ut hvordan vi kan nå visjonen om å bli det mest attraktive kommunikasjonsmiljøet har vi søkt råd hos våre ansatte. Nylig var alle på Verftet i Ny-Hellesund for å drøfte veien videre. Tilbakemeldingen derfra var klar og tydelig: De ansatte vil stå samlet under en felles merkevare, og de vil være spydspisser innenfor sine fagfelt, sier den nye direktøren.
Det er i kommunikasjonshuset etablert syv spissede fagavdelinger, som hver ledes av avdelingsledere:
Reklame | Cecilie Fosselie |
PR og rådgivning | Kristin Øygarden |
Strategisk Design | Anne-Britt Thompson |
Medieplanning | Kristian Thomassen |
3D og Film | Terje Ugland |
Event | Aleksander Furnes |
- Ved å rive ned veggene mellom de gamle selskapene og heller organisere oss i faggrupper håper vi å bli enda skarpere på det vi driver med. Det er vi overbevist om at også kundene våre vil merke, sier avdelingsleder for PR og rådgivning Kristin Øygarden.
- Vi er nå et komplett kommunikasjonshus som kan levere hele produktspekteret fra merkevaredesign via rådgivning til event. Med den nye organiseringen blir det lettere for oss å hjelpe kundene våre å nå sine mål, sier byråsjef Øystein Hjorthaug.