LOS øker mest i kundetilfredshet
LOS øker mest i tilfredshet, og går opp hele 3,9 poeng fra fjorårets undersøkelse og ender med 76,9 i tilfredshet. Det gir en andreplass, bare 0,1 poeng bak førsteplassen. På lojalitet får LOS 82,2 poeng, også det en økning fra fjoråret. På totallisten over alle selskaper i alle bransjer som er målt, går LOS fra 77. plass i 2019 til en 30. plass i år, hvor Vinmonopolet topper listen. Det gir også en bevegelse fra kategorien tre stjerner til fire stjerner.
- Med fire stjerner så kan dere være stolte av å ha svært fornøyde kunder etter Norsk Kundebarometers indeksmetode på kundetilfredshet.
Det sier Pål Silseth, leder for Norsk kundebarometer.
Kundetilfredshet er det viktigste målet som gjenspeiler kvaliteten i leveransene fra bedriften sett fra kundens ståsted. Oppnådd resultat i Norsk Kundebarometer kan derfor brukes som et troverdig sannhetsvitne på kvalitet.
Hele strømbransjen har hatt en fremgang i årets måling, med et tilfredshetssnitt på 71.09. Se alle resultatene i årets undersøkelse her.