LOS er finalist i internasjonal kåring
Det sier Margit Unander, administrerende direktør i LOS, landets tredje største strømleverandør for privatmarkedet.
LOS er finalist i kategorien "Best Established Brand", og søsterselskapet Entelios er finalist i kategorien "Best B2B Energy Brand". I sin kategori møter LOS norske Fjordkraft, tyske EWE AG og colombianske Celsia Energía.
- Merkevarebygging i energibransjen har aldri vært viktigere, og det er utrolig moro at jobben som vi har gjort i LOS har blitt lagt merke til på dette nivået! Å være blant finalistene er kudos i seg selv, og et stort klapp på skuldra til alle i LOS, sier Tone Tversland, markedssjef i LOS.
Om CHARGE awards
Målet med CHARGE awards er å øke bevisstheten og synliggjøre verdien av merkevarebygging i den raskt skiftende energisektoren. Det gjør de ved å løfte fram og hedre selskaper og menneskene bak dem som har utmerket seg med fremragende merkevarebygging og kommunikasjonsarbeid, skriver CHARGE awards.
Det var 180 nominerte merkevarer til 10 kategorier, og etter at nominasjonene ble kjent tidligere i år, har både LOS og Entelios levert omfattende casemateriell. Og av disse 180 nominerte, er begge markedsselskapene i Agder Energi, LOS og Entelios, blant finalistene i hver sin kategori.
CHARGE awards går av stabelen 28. - 29. september på Island.