Fundament ny hovedsamarbeidspartner
Han fortsetter:
- Vi ønsker ikke å være en passiv deltaker, men å ta ansvar. For eksempel ønsker vi å ta del i ressursgrupppene.
Ifølge Kollstad vil Fundament bidra aktivt inn i Næringsforeningens nettverk.
- Målet vårt er å kunne levere tjenester til foreningen. Vi tror at vi kan bidra med å sette landsdelen på det nasjonale kartet.
Utvikling av Næringsforeningen
Næringsforeningen har elleve hovedsamarbeidspartnere.
- Vi er veldig fornøyd med å få Kommunikasjonshuset Fundament med oss som ny hovedsamarbeidspartner. De er et av landets største kommunikasjonsmiljøer, og er fremoverlente og kreative. Fundament vil derfor være en god og spennende bidragsyter til videreutvikling av Næringsforeningen innenfor flere disipliner, sier salgs- og markedsleder i Næringsforeningen, Odd-Arild Skonhoft.
Han forteller at medlemsbedriftene vil merke at Fundament nå er med på laget.
- De vil bidra i både møter, seminarer og konferanser med innovative innspill og tanker og således være med å utvikle møteplassen som våre medlemsbedrifter deltar på. Dette samarbeidet gleder vi oss til.
Samarbeid på tvers av bransjer
Også administrerende direktør, Anita S. Dietrichson, er glad for at Fundament nå går inn som hovedsamarbeidspartner.
-Det er viktig for oss å ha en bred base av hovedsamarbeidspartnere som hver og en representerer ulike bransjer. Fundament vil gi oss en unik arena der vi gjennom ulike arrangement skal samarbeide rundt det som rører seg i regionen. Fundament vil også i stor grad utfylle oss på kompetanseområder som vi trenger i administrasjonen, men som også vil komme alle våre medlemmer til gode.
Hun legger til:
-Det nettverket vi har opparbeidet møtes med jevne mellomrom, og det å utveksle erfaringer med hverandre, handle med hverandre, og sammen bidra i arbeidet med utviklingen av næringsforeningen er det som vi erfaringsmessig ser at de ulike partnerne får igjen for samarbeidet. I tillegg vil vi jobbe sterkt for at Fundament får en synlighet i næringslivet.