Nytt om navn
Nina Moland Andersen, markedssjef Color Line Kristiansand.

Foto: Kjell Inge Søreide

Får markedsansvar for Kristiansand og Larvik

09.09.2016 | May Baagøe Broughton
Fra 1. september i år overførte Color Line hele markedsansvaret for Larvik-Hirtshals til Kristiansand, og det er Nina Moland Andersen som får ansvaret i rollen som salgs- og markedssjef for begge Super Speed-linjene.
artikkelen fortsetter under annonsen
Kunstsilo
-  Denne endringen betyr at Kristiansand har fått  markedsansvaret for begge SuperSpeed-skipene som trafikkerer mellom Kristiansand-Hirtshals og Larvik-Hirtshals, forteller Nina Moland Andersen, salgs- og markedssjef for SuperSpeed-linjene, i Color Line.

Hun har jobbet i salgs- og markedsavdelingen i Color Line Kristiansand siden 1. mars 1995, og har vært med på store deler av selskapets 25 år lange historie. I denne perioden har det også vært flere omorganiseringer internt i Color Line.

Moland Andersen ble ansatt som salgs- og markedssjef for SuperSpeed-linjene i Kristiansand i 2007, da kom hun fra stillingen som produktsjef for Color Lines linje Stavanger/Bergen-Hirtshals. I 2014 endret imidlertid selskapet organiseringen slik at salgs- og markedssjef for linjen ble linjens øverste leder, og linjedirektørene ble fjernet. I denne perioden ble Larvik-Hirtshals underlagt Vestfoldlinjene.

Nå er imidlertid Larvik-Hirtshals underlagt Moland Andersens ansvarsområde.

- Grepet som nå blir gjort, handler om å effektivisere dagens organisering og ikke minst sikre en enda sterkere slagkraft i markedsarbeidet mot Danmark i tiden som kommer. Jeg, og teamet mitt Kristiansand, ser fram til å ta fatt på oppgaven, og vi jobber tett med alle Color Lines fagavdelinger, forklarer Moland Andersen.
facebook

Relaterte saker