Ble årets markedsfører
- Vi er naturligvis veldig stolte av å bli kåret til Årets Markedsfører i Aust Agder. Konkurransen var tøff og det er utrolig hyggelig for oss at Markedsforum kåret oss som årets vinner, sier Anders Øen, salg- og markedssjef.
Han fortsetter:
- Sportsbransjen er kontinuerlig i endring og vi har de siste årene jobbet hardt med å forme og implementere en ny merkevareplattform for Trimtex. Vi har hatt et klart mål om løfte digitaliseringen og markedsuttrykket vårt til et nytt nivå. Noen konkrete tiltak og grep vi har jobbet med er: lansering av nye nettsider og rebranding av alle våre sosiale kanaler, nytt uttrykk og kommunikasjon i samtlige annonser, ny selskapspayoff «Formet av Råskap» og implementering av ny sponsorstrategi gjennom satsing på et nytt spennende ambassadørprogram. Prisen «Årets Markedsfører» tar vi som solid et tegn på at markedsgrepene vi har iverksatt blir lagt merke til.
2019 var et godt år for Trimtex, med omsetning på 158 millioner kroner og vekst på 8,5 prosent fra 2018.
- Nå tar vi fatt på den tøffeste distansen noensinne. Vår målsetning for fremtiden er at vi rett og slett skal være verdens beste innenfor vårt felt. Vi kompromisser aldri på kvalitet og våre kunder skal til enhver tid være trygg på at våre produkter er blant markedets beste. Vi er en liten familiebedrift fra Lillesand, men vi har erfaringen, teknologien og menneskene som trengs og sammen skal vi få det til, sier Øen.