Vant månedens "Sølvmikk"
Slik innleder juryen sin begrunnelse av hvorfor akkurat Hörmann og Nosleeptillbrooklyn skulle vinne Sølvmikken for radiosnuttene deres. Sølvmikken premierer den beste radioreklamen, og er en utmerkelse som deles ut av P4, Bauer Media og Kreativt Forum hver måned. Månedens beste arbeid går automatisk videre til juryering i Årets Gullmikk i Gullblyanten.
Videre begrunner juryen:
- De små teaterstykkene er godt kommet på, festlig skrevet og mesterlig utført. Og når garasjeporten – eller sceneteppet – først går ned, går det opp for oss at dette kvalitetsproduktet virkelig er i stand til å holde uønskede gjester – og sølvmikk-konkurrenter – ute.
- Vi er stolte av den kreative prestasjonen til vårt reklamebyrå Nosleeptillbrooklyn og vi krysser fingrene for å bli årets Gullmikk! I tillegg er dette er en flott bragd som viser til et godt samarbeid mellom to bedrifter i nettverket til Næringsforeningen, uttaler Kristin Brattaas Hansen, markedskoordinator i Hörmann.
Kreativt forum skriver at Nosleeptillbrooklyn har utviklet en strategi som både adresserer langsiktige og kortsiktige behov samlet under konseptet «Noen ganger trenger du Hörmann. Verdens kanskje beste garasjeport». Konseptet ble utviklet etter det byrået kaller en kreativ sprint der hele huset jobber på en brief i 60 minutter basert på seks valgfrie kreative teknikker á 15 minutter hver.
Det kreative teamet hos Nosleeptillbrooklyn bestod av Aris Theophilakis og Pål Wehus, mens produksjonsselskapet var Sagveien Resort.
Hvis du ikke fikk med deg radiosnuttene live, så kan du høre dem her.