Nytt om navn

Unge talenter til S & B-N

04.11.2020 | Lotte Blom van der Male
Reklamebyrået S & B-N ansetter to nye kolleger til å styrke kommunikasjonsløsningene for kunder som Hennig-Olsen is, Dyreparken og Blå Kors.
- Etter en lang ansettelsesprosess med rundt 90 søkere, falt vi til slutt ned på talentene Eline Langøy Brattsti og Nicolai Bye, forteller daglig leder, Jostein Syvertsen.

Eline Langøy Brattsti (24) er nyutdannet innholdsprodusent og digital markedsfører med Bachelor i Kommunikasjon og medier fra Universitetet i Agder og digital innholdsproduksjon fra Høgskolen Kristiania. Hun skal jobbe som innholdsprodusent hos S & B-N.

Nicolai Bye (22) er nyutdannet fra England (University for the Creative Arts) med bachelor i grafisk kommunikasjon og spisskompetanse innen grafisk design, branding og motion graphics. I tillegg har han med seg erfaring fra byrået Glassup & Stoski i Surrey. Bye skal jobbe som designer hos S & B-N.

Brattsti og Bye skal være med på bidra til å styrke S & B-N ytterligere gjennom 360° kommunikasjonsløsninger for kunder som blant annet Hennig-Olsen Is, Dyreparken og Blå Kors.

Daglig leder, Jostein Syvertsen, sier følgende:

- Det krever sitt å stå stødig når faget vårt stadig akselererer og finner nye veier i et åpent og kanaluavhengig kommunikasjonslandskap. Vi er forberedt og nysgjerrige på hva som lurer rundt neste sving. Men vi husker også hvilken vei vi kom fra, forteller han, og poengterer:

- Vår jobb er å ta avgjørelser som speiler merkevarenes historie og personlighet. Uavhengig om man ønsker å nå et nytt og aktivt publikum på en utfordrende og innovativ måte, eller vedlikeholde trofaste fans på mer tradisjonelt vis.
facebook

Relaterte saker