Skaper business på speeddating
- For oss er det veldig viktig med slike arenaer, og når man sender riktig person til denne type aktiviteter blir det svært relevant. Det blir en prioritert arena, fordi det er konkret og målrettet, sier Stine Therese Marthinsen, salgssjef ved Clarion Hotel Ernst.
Hun fikk stor nytte av fjorårets speeddating, hvor et møte mellom henne og Christina Omland, daglig leder ved Sandens kjøpesenter, resulterte i samarbeidet "Ensomt juletre".
[caption id="attachment_6349" align="alignleft" width="244"] Anne May Hundeide fra Næringsforeningen og Christine Berhus fra Dyreparken.[/caption]
Målet med speeddatingen er at deltagerne får mulighet til å skape nye relasjoner og gjøre business med hverandre. Dette er en spennende og annerledes arena for næringsdrivende hvor man raskt og effektivt kan presentere seg for hverandre i en såkalt «speeddate». Erfaringene fra tidligere år viser at dette er et svært populært arrangement, og vi ser at både små og store bedrifter har utbytte av å delta.
For påmelding til årets speeddating trykk her