Phonero Bedriftsnett går til topps igjen
Phonero får en indeksscore på 76 av 100. Det er 3,1 indekspoeng opp fra i fjor, og 5,1 indekspoeng foran Telenor som ligger på andreplass.
Simen Wik Storsveen, offering manager i Phonero, er svært godt fornøyd med resultatet.
– I mer enn ti år, og i nært samarbeid med våre kunder, har vi jobbet hardt for å utvikle markedets mest moderne og brukervennlige telefoniløsning, Phonero Bedriftsnett. At vi gjentatte ganger går til topps med dette produktet i EPSI Rating Groups anerkjente kundeundersøkelse, er en bekreftelse på at vi har gjort og fortsatt gjør mye riktig, sier Storsveen.
Mer enn et sentralbord
- Selv om Phonero Bedriftsnett er kåret til markedets beste sentralbordløsning fire år på rad, er tjenesten mye mer enn bare et sentralbord. Bedriftsnett spiller blant annet en viktig rolle i effektiviseringen av ansattes arbeidshverdag, og tjenesten gjør at bedriften fremstår som profesjonell i dialog med kunder og kontakter, forteller Storsveen.
Han legger til:
– Bedriftsnettet vårt oppleves som svært enkelt å ta i bruk, samtidig som det har et stort utvalg av funksjonalitet.
Gjennom en rekke selvbetjeningsmuligheter kan Phoneros kunder styre sentralbordløsningen på egenhånd, og velge mengden funksjoner ut fra eget behov. Gratis råd og veiledning fås ved å kontakte Phoneros kundesenter.
- Vi skreddersyr oppsettet for alle bedrifter som blir kunde av Phonero. Et team med leveransespesialister tar kontakt med hver enkelt bedrift, og hjelper med råd, veiledning og oppsett. Vi har også leveransegaranti. Dette dyktige teamet bidrar helt klart til at våre kunder er fornøyde, sier Storsveen.
Takker kundene
Han understreker at Phonero ikke kan ta hele æren for den høye EPSI-skåren i kategorien «sentralbordløsning og digitale flater» alene. Her fortjener også Phoneros bedriftskunder ros.
– Kundene våre er veldig digitale og flinke til å ta i bruk ny teknologi for å bli mer konkurransedyktige. De er også gode på å gi tilbakemeldinger og komme med innspill, sier han og legger til:
- Dette påvirker hvilke produkter og tjenester vi bestemmer oss for å satse på og utvikle videre. Jeg vil derfor benytte anledningen til å takke alle våre bedriftskunder for et unikt engasjement, som motiverer og inspirerer oss hver dag til å bli enda bedre, sier Storsveen.