Nyåpning i Markens
Butikken ble behørig besøkt under åpningen 5. mai, og ifølge administrerende direktør i Brandsdal Group, Einar Øgrey Brandsdal, har de brukt null kroner på å marekdsføre butikken.
- Vi har brukt omtrent null kroner på å markedsføre butikken. Vi åpnet døren og hev ut et teppe det sto på BliVakker på, så begynte folk å strømme på, uttalte Brandsdal til Dagbladet.no tidligere i år.
Silvia Melin sier hovedgrunnen til at åpner butikken er fordi de får muligheten til å føre mange flere merker.
- Ved å åpne et parfymeri har vi fått tilgang på flere eksklusive merker som vi ikke tidligere hadde. Det er også spennende med en stor, flott butikk midt i hjertet av Markens hvor kunder kan teste produkter og få veiledning, påpeker Melin.
Hun forteller at åpningen kun har hatt en positiv innvirkning på nettsalget så langt.
- Vi har bare fått flere kunder på nett på grunn av alle de nye merkene vi har tatt inn, som er 4700 nye varelinjer.