Ny hjemmeside
Det andre vi har ønsket er å få en plattform som er kompatibel også med nettbrett og mobiltelefonen.
Tredje argument for oss har vært å få digitalisert SPENN. Her har vi noen ambisjoner om å bli en viktig aktør for å levere gode næringslivsnyheter til regionen, og etter hvert kanskje også utover våre syv knutepunktkommuner.
-I tillegg var det helt nødvendig for oss å gjøre en designmessig fornyelse, sier Anita S. Dietrichson, adm dir i Næringsforeningen i Kristiansandsregionen.
De fleste som har laget nye hjemmesider vet at det er et krevende arbeid, nå er vi bare glade for at vi er i mål.
-Vår prosjektleder May Baagøe Broughton har gjort en strålende innsats, og Engage har vært «på» under hele prosjektperioden, sier Anita S Dietrichson.
- Det har vært et spennende og krevende prosjekt å jobbe med, men det er gøy å lansere nye sider. Vi håper jo at de blir godt tatt imot og brukt regelmessig, sier Broughton i en kommentar.
[caption id="attachment_4299" align="alignnone" width="400"] F.v Frode Ugland fra Engage og May Baagøe Broughton fra Næringsforeningen.[/caption]
-Jeg er imponert over hvordan Næringsforeningen har løftet opp den nye hjemmesiden som en strategisk viktig satsning, og engasjementet de har utvist. En god plan er halve arbeidet, og vi i Engage har fått anledning til å være med på en god og inspirerende prosess med høy involvering av både egne ansatte og eksterne bidragsytere, avslutter prosjektleder for Engage, Frode T. Ugland.
- Det er nok enkelte småting som kan bli enda bedre, men dette vil vi jobbe kontinuerlig med, avslutter Anita S. Dietrichson.