Ny digital markedsfører i Unit4
- Det er et spennende firma som gir meg muligheten til å utvikle meg innen kommunikasjon på alle flater hvor dette er viktig. Jeg skal bidra til å gjøre Unit4 bedre kjent og synliggjøre kundene, som jo er veldig viktig. Jeg gleder meg veldig til å være med å bidra, sier Broughton, som slutter i Næringsforeningen i Kristiansandsregionen etter 10 år.
- Det er selvfølgelig med litt blandede følelser jeg forlater Næringsforeningen. Over ti år er lenge, og det klart beste med jobben har vært alle menneskene og bedriftene jeg har fått muligheten til å bli kjent med. Og selvfølgelig gode kolleger. Man skaper mange relasjoner gjennom ti år, men disse tar jeg forhåpentligvis med meg videre. Dessuten er det utrolig spennende å begynne på nytt, påpeker Broughton.
Unit4 holder til på Kjøita i Kristiansand, og selger digitale verktøy for reiseregninger og timeregistrering. Før Broughton startet i Næringsforeningen, jobbet hun som markedskoordinator i Optimera Engros på Rige, men har også tidligere erfaring fra IT-bransjen.
- Da jeg bodde i Oslo jobbet jeg fire år i et selskap som jobbet med Business Intelligence og ERP-systemer, forteller hun.
Øistein Nordhagen, daglig leder for Unit4 Time and expenses, er svært fornøyd med ansettelsen.
- Vi valgte May rett og slett fordi vi syns hun var den beste av mange søkere. Vi hadde et stort behov for å få mer kompetanse og mer kapasitet innenfor både innholdsproduksjon og markedsføring, med hovedvekt på digitale kanaler, og May viste seg å ha et stort spekter å spille på innenfor begge de områdene. At hun i tillegg har et stort nettverk her i Agder hvor vi ønsker å profilere oss mer, var også et stort pluss, understreker Nordhagen.