NorgesEnergi styrker markeds- og kommunikasjonsavdelingen
Tune (41), kommer fra stillingen som markeds- og kommunikasjonsansvarlig i Trimtex. Rita startet 1. februar og har ansvaret for PR-arbeidet i NorgesEnergi. Hun har tidligere jobbet med PR både i NSB og i Kunnskapsforlaget.
- Jeg er både stolt og glad for å ha fått Rita og Helene med på laget, sier markeds- og kommunikasjonssjef i NorgesEnergi, Geir Arne Gundersen.
I 1999 utfordret NorgesEnergi de gamle strømmonopolistene ved å selge billig strøm.
- Vi har store ambisjoner for årene fremover, fortsetter Gundersen, og da er det avgjørende at vi har et fokusert og målrettet markeds-, og kommunikasjonsarbeid.
- Ansettelsen av Helene og Rita bidrar til at vi kan jobbe videre med å kommunisere godt med kundene våre og ikke minst få frem hva den enkelte kan gjøre for å kutte strømutgiftene sine, avslutter Gundersen.