Medlemsnytt
Teamet i MMG gleder seg over ny profil. Fra venstre: Raymond Fosse, Endre Tollefsrud, Veronica Taylor Pedersen og Rune Isaksen.

MMG i ny drakt

31.10.2018 | Max Marketing Group
Etter tolv års drift, hvor selskaper har blitt etablert og nye satsinger har sett dagens lys, har Max Marketing Group gjort en opprydding i selskapsstruktur og profil.
- Vi har siden oppstarten i 2006 vokst til å være en gruppering med 15 ulike selskaper. Nå var tiden inne for å skape en tydeligere profil som synliggjør hvilket produktspekter vi er i stand til å levere overfor våre kunder. Vi håper med dette å være mer synlige i markedet, og å ta en tydelig posisjon som en av Nordens største aktører innenfor vår bransje, sier konsernsjef Endre Tollefsrud.

I motsetning til før samles nå alle selskapene på en felles nettside, og det er laget nye, felles logoer. De ulike selskapene i MMG skal også markedsføres under nye navn, for eksempel heter Respons og Logistikkhuset nå MMG Dialogue.

- Frem til nå har alle forretningsområdene våre fremstått som selvstendige selskaper. Vi har hatt logoer med ulike farger og symboler, og vi har hatt fem ulike nettsider. Vi erkjenner at vi dermed ikke har fremstått som én gruppering, hverken internt eller ekstern. Etter en god prosess mener vi at vår nye profil tydeliggjør at vi er et samlet konsern, sier Tollefsrud.
facebook