Medlemsnytt
Administrerende direktør i Entelios, Atle Knudsen. Foto: Geir Anders Ørslien.

LOS Energy til topps for tredje år på rad

28.11.2017 | May Baagøe Broughton
For tredje år på rad er LOS Energy i Norge kåret til det beste av kundene i EPSI Rating sin årlige kundetilfredshetsmåling av energiselskaper.
- Vi opererer i en bransje hvor det ikke finnes noe varelager. Og vi er derfor helt avhengig av å levere best på service, og til enhver tid tilfredsstille kundenes behov og forventinger. Kunden skal oppleve å stå i sentrum, og være trygg på at de har valgt riktig strømleverandør,  sier administrerende direktør i LOS Energy, Atle Knudsen.

Vi setter veldig stor pris på at kundene oppgir at de er så fornøyd med oss i EPSI Rating sin kåring. Det viser at vi leverer som kundene forventer, eller enda bedre. Og det er igjen en bekreftelse på at vi etterlever verdiene selskapet har definert. Vi er stolte av å toppe kåringen, og skal fortsette å levere kvalitet til våre kunder, fortsetter Knudsen.

Ifølge undersøkelsen opplever LOS Energy sine kunder at de har en strømavtale som er godt tilpasset deres behov, og de oppgir at LOS Energy er en meget pålitelig strømleverandør. Undersøkelsen viser videre at LOS Energy sine kunder verdsetter god dialog og rådgivning, og ikke minst innsikt og informasjonen selskapet leverer om kraftmarkedet.

- LOS Energy yter god kundeservice, og kundene opplever at det er enkelt å komme i kontakt om det skulle være noe, sier Fredrik Høst i EPSI Rating.

Høst trekker frem LOS Energy sitt konsept og kundetilnærming som viktig for at selskapet har toppet undersøkelsen tre år på rad.
- LOS Energy har et konsept som treffer kundene bedre enn hva konkurrentene klarer. Det virker som det er mer fokus på rådgivning og tett dialog med kundene, og på den måten blir kunderelasjonen sterkere, sier Høst.

Satser på smart energibruk
Atle Knudsen tror LOS Energy sin satsing på smart energibruk er en av nøkkelfaktorene for at LOS Energy har holdt seg stabilt på topp i tre år.

- Hvis vi lener oss tilbake og tenker at kundene er fornøyd så lenge strømoverføringen går som den skal til en best mulig pris, har vi tapt. Vi er opptatt av å hjelpe alle våre kunder med å se fremover, og tenke energiledelse og energieffektive løsninger, avslutter Knudsen.
facebook

Relaterte saker