Leveranse fører til videre samarbeid
Lotte Kjevik Bjerke, markedssjef i Reklamestasjonen legger til:
- Vi er kjempeglade for å være med på profileringen av PDL-sine nye sentere, lokalt – men også nasjonalt. PDL-teamet er profesjonelle og kvalitetsbevisste – og vi fant fort ut at våre produkter og leveranser passer dem ypperlig.
Hun fortsetter:
- Nå er vi klare for å bistå dem med å synliggjøre sine lokasjoner med sin energirik profilfarge, og det skal ikke være mulig å kjøre forbi et PDL-senter uten å legge merke til dem.
- Hvilke planer har dere for PDL Center?
Christoffer A. Miranda forteller:
- Det vi ønsker å skape her ved PDL Center Sørlandsparken er en lavterskel arena for idrett hvor alle kan føle seg velkomne, føle på mestring og idrettsglede. Av den grunn satser vi på å ha bemannede sentre hvor vi har personale som tar deg i mot og som kan dele av sin kunnskap og kompetanse. Vårt personale har alle bakgrunn fra racketsport og hjelper deg gjerne dersom du skulle ha noen spørsmål.
Han legger til:
- I følge Ruben Storevold, partner og etableringsleder i PDL Norge, er målet er å bygge 50 haller i Norge i løpet av de neste tre årene.