Medlemsnytt
Fv: Christoffer A. Miranda (PDL), Lotte K. Bjerke, Amalie Kittilsen Lea og Sindre Grimestad (Reklamestasjonen).

Leveranse fører til videre samarbeid

31.08.2021 | Lotte Blom van der Male
Reklamestasjonens leveranse av skilt til PDL Center Sørlandsparken har ført til videre samarbeid på landsbasis.
artikkelen fortsetter under annonsen
Kunstsilo
- Samarbeidet oppstod ganske enkelt ved at vi tok kontakt med dem etter en liten sonderingsrunde. I første omgang var planen at de kun skulle levere lokalt til oss i Sørlandsparken, men etter vårt første møte ble det klart at de hadde kapasitet til å levere høykvalitetsprodukter på landsbasis noe som førte til at de nå leverer til blant annet vårt senter i Bergen, forklarer hallsjef for PDL Center Sørlandsparken, Christoffer A. Miranda.

Lotte Kjevik Bjerke, markedssjef i Reklamestasjonen legger til:

- Vi er kjempeglade for å være med på profileringen av PDL-sine nye sentere, lokalt – men også nasjonalt. PDL-teamet er profesjonelle og kvalitetsbevisste – og vi fant fort ut at våre produkter og leveranser passer dem ypperlig.

Hun fortsetter:

- Nå er vi klare for å bistå dem med å synliggjøre sine lokasjoner med sin energirik profilfarge, og det skal ikke være mulig å kjøre forbi et PDL-senter uten å legge merke til dem.

- Hvilke planer har dere for PDL Center? 

Christoffer A. Miranda forteller:

- Det vi ønsker å skape her ved PDL Center Sørlandsparken er en lavterskel arena for idrett hvor alle kan føle seg velkomne, føle på mestring og idrettsglede. Av den grunn satser vi på å ha bemannede sentre hvor vi har personale som tar deg i mot og som kan dele av sin kunnskap og kompetanse. Vårt personale har alle bakgrunn fra racketsport og hjelper deg gjerne dersom du skulle ha noen spørsmål.

Han legger til:

- I følge Ruben Storevold, partner og etableringsleder i PDL Norge, er målet er å bygge 50 haller i Norge i løpet av de neste tre årene.
facebook

Relaterte saker