Nytt om navn

Erfaren tjenestedesigner til Sparebanken Sør

01.11.2021 | Lotte Blom van der Male
Theodor Henriksen (31) er ansatt som tjenestedesigner i Sparebanken Sør. Han er allerede godt i gang med å skape gode kundeopplevelser.
– Kundene er det viktigste vi har. Det betyr at vi hver eneste dag må jobbe for å skape og opprettholde gode kundeopplevelser. Jeg er veldig glad for å få en så erfaren og engasjert tjenestedesigner om bord, sier Gry Moen, direktør for forretningsutvikling.

Theodor Henriksen begynte i Sparebanken Sør i august, og er allerede godt i gang.

– Det er gøy! Banken er full av dyktige og kreative mennesker, som på ulike måter jobber med å gjøre kundenes opplevelse av banken bedre – både i de fysiske møtene og i digitale kanaler. Det er det jeg som tjenestedesigner kan hjelpe til med, forklarer han.

Han har utdanning fra Arkitektur- og designhøgskolen i Oslo og Politecnico de Milano, og kommer fra stillingen som leder i UiA CoLAB. Han har undervist ved flere utdanningsinstitusjoner, og har nylig gitt ut bok om tjenestedesign.

– Jeg er opptatt av at vi klarer å jobbe godt sammen for å skape gode opplevelser for kundene. Det betyr selvsagt at jeg jobber brukerorientert, og er mye ute og snakker med både kunder og kollegaer i banken, avslutter Henriksen.
facebook

Relaterte saker