Enda en B2B-frokost gjennomført
I etterkant av møtet var det god tid til å prate og knytte nye kontakter, og flere ble værende igjen opptil 20 minutter etter møtets offisielle slutt.
Bildet over: Her er Tor Marius Markussen, salgssjef hos Kristiansand Kongressenter, i aksjon.
Bedriftene som var representert på ukas B2B-frokost var:
- Coca-Cola European Partners Norge
- Deloitte
- Kristiansand Kongresssenter
- Matvareexpressen
- Mood Interiørarkitekter
- Nordlo Vennesla
- Pointtaken
- PWC
- People
- Sikri
- Skandinavisk Batteriimport
- Unik Solfilm og Folie
- View Ledger
I etterkant gikk praten livlig i lokalet. Noen avtalte konkrete datoer for møter, andre utvekslet visittkort eller la hverandre til på LinkedIn.
- Den generelle tilbakemeldingen fra flere på arrangementet i dag er at det var gøy å være med og at de ser nytten av å bli eksponert direkte foran bedrifter, sier salgs- og markedskonsulent i Næringsforeningen, Lotte Blom van der Male.
Hun legger til:
- Jeg har fått flere henvendelser på mail i etterkant fra bedrifter som takker for at vi gjør dette mulig for dem, og at det er bra at vi tilbyr dette B2B-konseptet til dem.
- Det jobbes for tiden med arrangementskalenderen til Næringsforeningen for 2022, men B2B-frokostene er et fast innslag som vil være å finne i kalenderen rundt seks ganger i året, avslutter Tone Tversland, arrangementsleder i Næringsforeningen.