F.v. Odd-Arild Skonhoft i Næringsforeningen, Helge Hammersbøen og May S. Falkgjerdet fra DNB, Trond Backer i Næringsforeningen og Christian Arntzen i DNB.

DNB forlenger samarbeidet med Næringsforeningen

18.11.2020 | Ingrid Michalsen
- Næringsforeningen jobber for at næringslivet i Kristiansandsregionen skal få gode rammebetingelser og positiv utvikling. Dette arbeidet synes vi er viktig, og engasjerer oss gjennom å være en av hovedsamarbeidspartnerne, sier Helge Hammersbøen, regionbanksjef i DNB.
- DNB ønsker å være en lokal og synlig bank på Sørlandet, og dermed er Næringsforeningen en selvfølgelig samarbeidspartner i dette, forteller regionbanksjef Helge Hammersbøen.

Hammersbøen er opptatt av de møteplasser som Næringsforeningen skaper:

- Næringsforeningen er et samlingspunkt med gode møteplasser og diskusjoner knyttet til utvikling av næringslivet for Kristiansandsregionen. Det er en god arena for å knytte relasjoner, gode faglige tema og foredrag. Som partner blir vi involvert i dette arbeidet og ønsker å fortsette et godt samarbeid om ulike felles arrangementer.

Salgs- og markedsleder, og partneransvarlig i Næringsforeningen, Odd-Arild Skonhoft, er fornøyd med at DNB er med videre:

- DNB har vært en aktiv samarbeidspartner og bidrar med sin kompetanse i de fora der dette er naturlig. I korona-tiden har de vært viktige og stilt opp for NiKr gjennom deltakelse på webinarer og lignende for å opplyse våre medlemsbedrifter om de mulighetene som ligger i kontantstøtteordningene blant annet. De er også opptatt av gründere, innovasjon og næringsutvikling i regionen, noe som samstemmer godt med oss.

- Vi ser frem til å få god tilgang til deres kunnskap og kompetanse i ytterligere to år, sier Skonhoft.

På spørsmål om hvordan medlemsbedriftene vil merke at DNB er med videre som partner, svarer Hammersbøen:

- Vi vil være aktive i diskusjoner i Næringsforeningens regi og til stede på de arrangementene som arrangeres. Vår kompetanse om lokalt næringsliv vil vi dele for alles beste. Vi ønsker også å bidra med kompetanse på arrangementer, og være synlig for medlemsbedriftene slik at de vet hvor vi er og hva DNB kan bidra med. Medlemsbedriftene skal også merke at DNB heier på grundere, innovasjon, vekstbedrifter og det etablerte næringslivet.
facebook

Relaterte saker