Nytt om navn

Cemo satser digitalt

16.09.2019 | May Baagøe Broughton
Are Totland (43) startet 1. juni i jobben som digital markedssjef hos Cemo AS.
artikkelen fortsetter under annonsen
Kunstsilo
Totland kommer fra Stormberg, hvor han har vært traffic manager og salgsansvarlig for nettbutikkene i Norge, Sverige og Finland.

I Cemo skal han bidra til å bygge opp en digital satsing for Cemos ulike merkevarer, både for å støtte forhandlere og for å nå sluttkunder.

- Cemo leverer fantastiske krydder, oljer og velsmakende produkter. Sørlandets kaffebrenneri noe av den beste kaffen en kan få tak i, så jeg jeg ser frem til bidra til at flest mulig får oppleve det, sier Totland.

Han har utdannelse innen IT-ingeniørfag og økonomi, og har jobbet med salg og markedsføring i digitale kanaler i over ti år. Ved siden av stillingen i Cemo, er han også rådgiver i Generator Digital.
facebook

Relaterte saker