Brilleland feirer 35 år
- Med et høyt fokus på å skape et trygt og godt arbeidsmiljø har vi oppnådd medarbeidere som blir værende lenge i jobben. Hos oss på Brilleland Sandens er det viktigste høy grad av kundeservice i kombinasjon med folkelighet og gode tilbud. Vi ønsker at alle som handler hos oss skal gå ut med følelsen av å være godt ivaretatt. At de sitter igjen med et godt produkt og forståelse for sine synsbehov er en selvfølge. Fornøyde kunder er fantastiske ambassadører og det ønsker vi å skape flere av, forteller Brox.
Ved Brilleland på Sandens har de fire optikere.
- Vi har høy kapasitet og et godt faglig samarbeid. For å sikre at alle kunder får så god service som overhodet mulig har vi stadig kursing av både optikere og medarbeidere. Vi har også moderne utstyr for å kunne passe på øyehelsen til alle som kommer til oss.
Brox forteller at medlemmer av Næringsforeningen får en egen avtale med Brilleland.
- For bedriftene i næringsforeningen har vi en kostnadsfri avtale uten bindingstid. Den inneholder avtalepris på synsprøver, og rabatter på briller, databriller samt vernebriller.