Nytt om navn

Styrker "Kaffe på jobben-løsningen"

Gjennom karrieren har Ness hatt sentrale roller innen salg og marked i selskaper som Telenor, Atea, Telia, Schibsted og Globetech, med fokus på salgsledelse og teamutvikling. Nå tar han med seg sin erfaring inn i en ny bransje.
- Mange kjenner Cemo som en leverandør av krydder og gaver, men nå satser vi tungt på kaffe – spesielt til næringslivet. Målet vårt er at enda flere bedrifter skal få øynene opp for Cemos kvalitetsprodukter og bærekraftige løsninger, sier daglig leder i Cemo, Lars Martin Fardal-Engedal.
Med et bredt utvalg kaffe, brent med lidenskap og med fokus på samfunnsansvar og direkte handel, ønsker Cemo å tilby en kaffeopplevelse som skaper både trivsel og entusiasme på arbeidsplassen.
- Edmund vil være ute og møte kunder, bygge gode relasjoner og formidle gleden ved en god kopp kaffe. Med sin erfaring og sitt engasjement blir han en viktig brikke i Cemos videre vekst, og vi gleder oss til å ha ham med på laget fremover, sier Per Ole Pedersen, salg- og markedsleder i Cemo.
For Edmund er det motiverende å bli en del av den dyktige og engasjerte gjengen i Cemo. Han forteller at han ser frem til å jobbe sammen med kolleger med høy kompetanse innen sine fagfelt og evne til å få ting til å skje.
- Med en solid bakgrunn fra IT- og telekombransjen, hvor jeg har bygget opp salgsteam og ledet salgsavdelinger, blir dette et spennende skifte til en bransje som engasjerer alle. Kaffe er tross alt noe de fleste har et forhold til, og jeg gleder meg til å vise hvorfor Cemo skal være førstevalget for bedrifter som ønsker kvalitet og god service, avslutter Ness.