Stormberg rigger for vekst med ny salgs- og markedssjef
I løpet av få år har Stormberg utvidet satsningen i det norske markedet, og startet både med turutstyr, sko og en egen kategoributikk til hund og katt. Det skal Nina Johansen få være med på å løfte videre.
- Den nye salgs- og markedssjefen vil ha et overordnet ansvar for alle våre salgskanaler, og jeg er helt sikker på vi har funnet den rette ressursen. Nina har med seg formidable resultater, men det som nok overbeviste mest var hennes fokus på ledelse, hennes salgsdriv og målfokus, sier daglig leder i Stormberg, Hege Nilsen.
Et ledertalent
Gjennom fjorten år i Brandsdal Groups har Nina Johansen fått være med på mye av utviklingen i konsernet, blant annet gjennom ekspansjon til andre Europeiske land, og med oppbyggingen av Blivakkers fysiske butikker.
Hun har hatt flere roller i konsernet og utmerket seg tidlig. Som ung leder har Nina allerede vært nominert til flere lederkåringer, blant annet var hun en av finalistene til NHO Agder og Næringsforeningens pris “Årets unge leder” både i 2018 og 2021. Nina har også vært nominert til E24s årlige Ledertalentene-kåring.
- Jeg har tatt mulighetene jeg har fått på strak arm og alltid hatt en stor drivkraft, forteller hun.
Nå gleder hun seg til å være med på å bygge Stormbergs videre satsing.
- Jeg ser frem til å bli en del av Stormberg sitt dyktige og dedikerte team. Utrolig spennende å få være med å bygge merkevaren Stormberg videre, og jeg gleder meg til å ta fatt på et nytt kapittel i min karriere.