Medlemsnytt
Foto: Lillehammer 2021/Gisle Johnsen

Stor interesse for Phonero Råtass

02.02.2022
Bedriftsabonnementet Phonero Råtass der bedriftene kan dele deler av omsetningen med norsk breddeidrett opplever meget positive tilbakemeldinger.
 
artikkelen fortsetter under annonsen
Kunstsilo
Lørdag 8. januar ble mobilabonnementet lansert, og allerede etter noen dager merker Phonero en svært positiv respons.

Salgsdirektør Steffen Hellum forteller at oppmerksomheten produktet fikk gjennom Para VM på Lillehammer sin brede profilering, og ikke minst mediedekningen er en veldig god start for en ny satsing som Phonero Råtass.

- Det er enda tidlig, men tilbakemeldingene er svært bra. Vi opplever at konkurransen i markedet for bedriftsabonnementer er tøff. Med Phonero Råtass vil kundene både få et komplett telefonabonnement og samtidig hjelpe norsk breddeidrett. Ideen om «Produkter Med Mening» er ideen om samfunnsansvar. For bedriftene handler det om å gi tilbake til lokalmiljøet, for oss skaper det fler og mer lojale kunder, og for idretten skaper det flere muligheter. Dette er en vinn vinn, sier Steffen Hellum, salgsdirektør i Phonero.

Han fortsetter:

- Vi skal jobbe tett sammen med både idrettslagene og bedriftene. De første henvendelsene om å få knytte seg til prosjektet kom allerede samme dag vi lanserte. Nå gleder vi oss til å rulle dette ut bredt gjennom våre salgskanaler for å få flere unge inn og tilbake i breddeidretten.
 

Første i sitt slag


‍Phonero Råtass er det første eksemplet på «Produkter Med Mening» hvor Phonero samarbeider med Råtass. De kommersielle inntektene fra Produkter Med Mening distribueres til breddeidretten lokalt via Råtass sine programmer.

- Råtass er et bidrag til idretten som kommer i tillegg til alt det gode arbeidet og de inntektene som allerede eksisterer. Vi konkurrerer ikke med noen, vi vil bare hjelpe norske barn og ungdom å utvikle seg til gode, empatiske mennesker via idretten, sier Nico Rasmussen, gründer av Råtass

Formålet til Råtass er å:
– Øke deltagelse og forhindre frafall i breddeidretten.
– Skape trygge, sunne og robuste barn
– Bidra til kompetanse for å forbedre inkludering, glede og mestring
– Styrke breddeidretten lokalt.

Selv om Råtass-abonnementet er nytt, er ikke fokus på helse ukjent i Phonero. Det legges stor vekt på trivsel internt og fysisk aktivitet er et fokusområde. Phonero søker å legge til rette for at alle ansatte får et forhold til bevegelse og mosjon. Vår fysiske form påvirker vår psykiske helse, og Phonero har sterk tro på at en bevisst satsning på fysisk aktivitet vil gi oss bedre resultater.
 
facebook