Rekordmange svar på medlemsundersøkelsen
Det sier salgs- og markedsleder Odd-Arild Skonhoft, som er svært fornøyd med svarprosenten:
- Svarprosenten er rekordhøy, vi hadde et mål om 40 %. At nesten halvparten av medlemsbedriftene svarer, viser at de er opptatt av å skape en så god verdi for medlemskapet som mulig. Ved å gi oss verdifulle innspill og feed-back på våre tjenester, vil vi da kunne gjøre en enda bedre jobb og tilpasse oss deres behov og ønsker.
Medlemsundersøkelse er utført av Moment Analyse for Næringsforeningen. Administrerende direktør i Næringsforeningen, Trond M. Backer, understreker viktigheten av å lytte til medlemmene.
- Dette gir oss god innsikt i hva medlemsbedriftene ønsker seg av oss, og hva vi bør jobbe med i tiden fremover, sier han.
Undersøkelsen gikk ut til medlemmene 20. september. Målet med undersøkelsen har vært å avdekke forbedringspotensialer i Næringsforeningens arbeid. Alt fra innspill til vår nye strategi, til vurdering av medlemsoppfølging, arrangementer, nettverksbygging, kommunikasjon og totaltilfredshet.
Resultatene vil være klare i slutten av oktober.