Medlemsnytt
Et utvalg stolte Phonero ansatte. Foto: Phonero

Phonero har Norges mest tilfredse bedriftskunder

14.10.2022
Phonero troner øverst på EPSI sin ferske kundetilfredshetsundersøkelse i bedriftsmarkedet for mobil. Høy produktkvalitet, og enkle å forholde seg til, er blant punktene som blir trukket frem.
artikkelen fortsetter under annonsen
Kunstsilo
- Vi er svært stolte og ydmyke over at Phonero har Norges mest tilfredse bedriftskunder, og resultatene er en viktig bekreftelse på at vi gjør mye riktig for våre kunder, sier Even Øgrey Brandsdal, leder for Phonero.

Sammen med Telia er Phonero den raskest voksende aktøren i bedriftsmarkedet. I EPSI sin omfattende kundetilfredshetsundersøkelse får Phonero en kundetilfredshet på 74,9, noe som gir en sterk førsteplass i bedriftsmarkedet. Bransjesnittet er 71,7.

- Tilbakemeldingene fra kundene tyder på at Phonero leverer godt på forventningene, at mobiltjenestene er gode, at prisene er konkurransedyktige, og at selskapet er enkle å forholde seg til, sier Fredrik Høst, daglig leder i EPSI Rating Norge.

EPSI gjennomfører årlig en omfattende kundetilfredshetsundersøkelse av mobilselskapene i Norge. Dette er den 20. studien av mobilbransjen i Norge, og baserer seg på dybdeintervjuer med nesten 2500 personer og bedrifter rundt om i Norge.
 
facebook