Medlemsnytt
Daglig leder i Visit Sørlandet, Hege Julianne Nevestad. Foto: Visit Sørlandet.

Nå blir det enklere å oppleve Sørlandet

11.11.2024 | Pressemelding/Visit Sørlandet
Visit Sørlandet introduserer en ny bookingløsning som skal gjøre det svært enkelt å legge reisen til Sørlandet.
artikkelen fortsetter under annonsen
Kunstsilo
 - Denne innovative løsningen vil gi besøkende muligheten til å sette sammen skreddersydde pakkeløsninger, samt bestille og betale hele reisen på websiden vår, sier daglig leder Hege Julianne Nevestad i Visit Sørlandet.

Etter stor etterspørsel kan hun nå annonsere at prosjektet er i gang; en ny salgskanal/bookingløsning som skal revolusjonere måten besøkende planlegger sitt opphold på Sørlandet.

- Dette vil gi en sømløs og bedre opplevelse av oppholdet. Besøkende kan dermed nyte ferien og slippe å tenke på å dra kortet overalt, for reisen er allerede betalt for, sier Nevestad.

Løsningen kombinerer både store attraksjoner og mindre, lokale opplevelser.

- Dette gir mindre aktører en unik mulighet til å få synlighet på en stor plattform, og bidrar til å spre turisttrafikken rundt i regionen – ikke bare geografisk, men også gjennom hele året. Slik at enda flere får muligheten til å oppleve Sørlandet på sitt aller beste, fortsetter Nevestad.

Prosjektet er et samarbeid med GoToHub som ifølge Visit Sørlandet er en innovativ teknologiplattform som har gjort seg bemerket. GoToHub beskrives som en pålitelig samarbeidspartner for destinasjoner, hotellkjeder og reiselivsaktører i Norden. Ved å levere en helhetlig bookingløsning, hjelper GoToHub reisemål og overnattingssteder med å samle alle sine tilbud på ett sted.

Med den nye plattformen kan reisende enkelt skreddersy sitt opphold, velge blant pakketilbud og kombinere ulike opplevelser, opplyser Visit Sørlandet:

- Denne funksjonaliteten skal gjøre det enklere for både små og store aktører å nå ut til et bredere publikum og integreres på tvers av ulike tilbud og tjenester.

Visit Sørlandet inviterer til informasjonsmøte om satsingen 19. november.
facebook