Hvordan bruker bedriften LinkedIn?
Gå rett til undersøkelsen.
Etter en forundersøkelse om personligheter på LinkedIn fant duoen fort ut at behovet for mer kunnskap om LinkedIn, som en salg og markedsføringsplattform, var stor. De to studerer i dag Entreprenørskap og økonomi ved Handelshøyskolen på UiA, og leverer masteroppgaven 1. juni.
Nå ønsker de svar på hvordan bedriften og de ansatte bruker LinkedIn.
Undersøkelsen er delt inn i tre deler.
- Hvordan bedriften og eventuelle ansatte bruker LinkedIn
- Hva er resultatet av LinkedIn bruken i selskapet
- Hvordan bruker du som privatperson plattformen.
De har allerede fått inn mange svar, men ønsker flere.
- Har du 5-10 minutter til overs, setter vi stor pris på om du tar deg tid til å svare på undersøkelsen vår. Vi håper å kunne dele nyttig kunnskap med virksomheter i etterkant av denne studien, understreker Lunden.
Undersøkelsen finner du her: https://www.survey-xact.no/LinkCollector?key=21RC34FXL69N