Nytt om navn
Fv: Kristian Syvertsen Aas (40) og Håvard Rein Karlsen (28)

Generator Digital får to nye på laget

10.08.2022 | Lotte Blom van der Male
Kristian Syvertsen Aas (40) og Håvard Rein Karlsen (28) blir digitale markedsførere hos Generator Digital.
artikkelen fortsetter under annonsen
Kunstsilo
Håvard Rein Karlsen 

Rein Karlsen kommer fra stilling som markedsfører hos Loyalty. Han begynte som salg og prosjektansvarlig i Loyalty og ble etterhvert markedskoordinator. Etter det fikk han muligheten å jobbe som prosjektleder hos APCOA Parking, før han etterhvert skiftet retningssans sørover. 

28-åringen har utdanning fra Høgskolen i Innlandet, der han studerte bachelor i markedsføring og ledelse. Han har i tillegg jobbet frivillig som event og markedsansvarlig for studentene på høgskolen. 

- Jeg er endelig digital markedsfører! Nå jobber jeg tett med de andre i Generator Digital for å gi kundene våre den beste opplevelsen, sier Rein Karlsen.

Han legger til:

- Etter flere år med salg og markedsføring, gleder jeg meg til å bli kjent her på sørlandet og ikke minst med Generator Digital sine kunder. Det er utrolig gøy å bli en del av et så hyggelig og profesjonelt miljø og ser frem til å lære masse i årene som kommer.

Selskapet driver i hovedsak med strategi, digital annonsering, sosiale medier, innholdsproduksjon, analyse og søkemotoroptimalisering.

Kristian Syvertsen Aas

Syvertsen Aas (40) er ansatt i Generator Digital som digital markedsfører med spisskompetanse innen innsikt og analyse. Han begynte i jobben 1. juni.

Aas kommer nyutdannet fra Universitetet i Agder, hvor han tok en bachelorgrad i markedsføring og ledelse. Før utdannelsen har Aas en lang karriere bak seg som fraktkonsulent i Color Line Cargo. Allerede før han var ferdig med utdanningen, hadde han avtale med Generator Digital om engasjement.

- Det å ta utdanning i voksen alder er et valg jeg er meget god fornøyd med. Målsetningen var å starte på nytt i en ny bransje. Under studiene hadde jeg en studentjobb i Norkart, det var der jeg fant ut hvor godt jeg liker digital markedsføring. I Generator har jeg vært så heldig at jeg får jobbe med det jeg liker best, som er konverteringsoptimalisering og kampanjeanalyser i ulike annonseverktøy, sier Syvertsen Aas.

Han fortsetter:

- I Generator er mentaliteten at vi skal lære av hverandre og spille hverandre gode, for å levere de beste resultatene til kundene. Jeg ser virkelig frem til å utvikle meg videre i dette dynamiske faget. Man lærer masse nytt hver dag, hvilket gjør hver dag meningsfull, og det er fantastisk.
facebook