Medlemsnytt
Byråene som deltok: South Coast Creative, Nosleeptillbrooklyn, Fabel Media, Falk Media og Marketing & Comms. (Foto: MFF)

Fabel Media vant Byråbattle 2024

15.11.2024 | Pressmelsing/MFF
Markedsføringsbyrået Fabel Media stakk av med seieren i den årlige «Byråbattle» i Kristiansand. Fem byråer konkurrerte om å skape den beste kampanjen for Agder Røde Kors.
artikkelen fortsetter under annonsen
Kunstsilo

Torsdag 7. november samlet fem markedsføringsbyråer seg i Kristiansand Kino for å konkurrere om beste kreative løsning for Agder Røde Kors.

Oppgaven var å utvikle en kampanje med 50.000 kroner for å rekruttere flere mannlige besøksvenner.
Byrået Fabel imponerte juryen og publikum med sin +1-kampanje, som sikret dem seieren. Konkurransen hyllet kreativiteten og kompetansen til Sørlandets byråer, og nivået var ifølge juryen skyhøyt.

Vinnere Marcus Mossberg og Per Gunnar Økland i Fabel.
 

- I år var det ekstra spennende, rett og slett fordi byråene i årets battle er så forskjellige. Her har vi eksperter på historiefortelling, videoproduksjon, kommunikasjon som treffer, strategi og medieplasseringer. Det er dette som har gjort årets Byråbattle ekstra spennende. Og utfallet ble som vi ønsket, 5 helt forskjellige løsninger på casen, sier Christina Schanke, nestleder i Markedsføringsforeningen.

Byråene som deltok var:
 

  • Falk Meia

  • Fabel

  • Marketing &Comms

  • South Coast Creatives

  • Nosleeptillbrooklyn


Publikum

Les mer: Byråbattle 2024.

facebook