Din mening er viktig for oss
Undersøkelsen gjøres i samarbeid med Moment Analyse, og ble sendt ut denne uken til samtlige medlemsvirksomheter.
- Vi håper på en svarprosent på over 40. Det er mye, men samtidig lå vi tett opp til dette i fjor. Jo flere som svarer, desto bedre oversikt får vi over det som er viktig for medlemmene. For oss er det viktig å skape en best mulig verdi for medlemskapet, og tilpasse medlemsaktivitetene etter ønsker og innspill vi får, sier Skonhoft.
- I tillegg får vi også innsikt i hvilken grad de er kjent med alle tilbudene som ligger i medlemskapet og hvor tilfredse de er med vårt arbeid, understreker han videre.
Undersøkelsen brukes også i foreningens strategiprosess.
- Vi holder på med ny strategi, og ser nå framover mot 2025. Denne undersøkelsen er medlemmenes måte å gi innspill på i denne prosessen: hva er hovedårsaken til medlemskapet, og hvilke oppgaver mener de er viktige at vi jobber med? Vi håper så mange som mulig svarer, oppfordrer Ingrid Michalsen, leder strategi og utvikling i Næringsforeningen.