Best i landet for tredje år på rad
Phonero er også i år favoritten blant kundene i bedriftsmarkedet, en posisjon de har hatt de to siste årene. I EPSI sin omfattende kundetilfredshetsundersøkelse topper Phonero med 74,8, hvor bransjesnittet var på 71,4.
Selskapet scorer høyest av alle aktører på image, forventninger, lojalitet og servicekvalitet, og totalt på kundetilfredshet.
– Vi er til for våre kunder, og jobber hver dag for å levere effektive og gode løsninger, og ikke minst yte den beste kundeservicen. Vi har høye forventinger til oss selv, og vi vet at kundene våre har det samme, sier Tone M. Framnes, leder for Phonero i en pressemelding fra selskapet.
– EPSI-målingen viser at vi bryr oss oppriktig om våre kunder. Vi leverer over forventning, vi gir kundene verdi og ikke minst er det gledelig at vi scorer høyt på lojalitet.
Framnes beskriver EPSI-kåringen som en stor lagseier og viktig motivasjon til videre arbeid.
– Denne prisen gir oss stor inspirasjon til å fortsette utviklingen til å bli enda bedre, sier hun.
Mobilaktøren Phonero er forankret på Sørlandet, men har en landsdekkende operasjon og bedriftskunder over hele Norge. Phonero har sammen med Telia Enterprise hatt en signifikant vekst de siste årene og har en rekke samfunnskritiske kunder, som Forsvaret, Politiet og Skatteetaten.
EPSI gjennomfører årlig en omfattende kundetilfredshetsundersøkelse av mobilselskapene i Norge. Undersøkelsen baserer seg på dybdeintervjuer med drøyt 2300 privatpersoner og bedrifter rundt om i Norge.