Nytt om navn

Ny kreativ leder til Polaris Media Sør

10.08.2023 | Lotte Blom van der Male
Eivind Haugstad (43) er ny kreativ leder hos Polaris Media Sør og startet i ny jobb 1. august.
Eivind Haugstad har de siste syv årene vært Grafisk designer/AD ved NOSLEEPTILLBROOKLYN og Fundament Kommunikasjon. Før det har han erfaring som illustratør, tekstforfatter og designkonsulent for ulike selskaper. 

Haugstad har en Bachelor i Visuell Kommunikasjon fra Høgskolen i Buskerud. I tillegg har han fullført en master-modul med fokus på "Påvirkning og innflytelse i organisasjoner" ved Handelshøyskolen BI i Oslo. Han har også utdannelse som faglærer i kunst og håndverk gjennom studier ved Universitetet i Agder. 

Som ny kreativ leder blir Haugstad en viktig bidragsyter inn mot selskapets satsning i PM360.

Som AD/Kreativ Leder skal han bidra til å utvikle og lede kreative prosesser for kunder og prosjekter. Dette inkluderer design av visuell identitet, ledelse av kreativt team, transformasjon av budskap til visuelle elementer, prosjektledelse, pitch og presentasjon for kunder. Eivind Haugstad har en sentral posisjon i å levere kvalitet på kreative uttak som imøtekommer våre kunders krav og målsettinger.

- Hva ser du mest frem til i ny jobb?

- Som AD/ Kreativ Leder i PM360 ser jeg frem til en dynamisk arbeidshverdag med stadig skiftende trender og utfordringer i markedet – hvor teamet kan utvikle salgsutløsende visuelle konsepter og minneverdige merkevare-identiteter. Kundedialogen er viktig for meg – for å forstå kundens utfordringer, verdier og målgruppe. Gjennom god dialog kan vi omskape behovene til verdiskapende kommunikasjon.

- Jeg ser frem til samarbeidet med dyktige kolleger som grafisk designere, markedsanalytikere, tekstforfattere, fotografer og rådgivere. Sammen skaper vi en sterk plattform for konseptutvikling, analyse og innsikt, samt problemløsninger og utveksling av ideer. Ved å balansere kundenes ønsker, budsjetter og tidsrammer – skal vi løfte hver enkelt kunde til nye nivåer, avslutter Haugstad selv.
facebook