Medlemsnytt
Harald Hagvåg fikk storfisk på kroken da han valgte å selge til 4Service Eir Renhold. Fra venstre Thor Richard Gjermunds, Driftssjef Agder (tar over for Harald), Harald Hagvåg (tidligere daglig leder Tidy Crew) og Patrick Malnes (Direktør Eir Renhold).

4Service Eir Renhold kjøper Tidy Crew

23.06.2021 | Margrethe Saga
17. juni ble det klart at Kristiansand-baserte Tidy Crew kjøpes opp av 4Service som leverer et bredt spekter av servicetjenester innenfor områder som blant annet renhold, kantine og offshore.
artikkelen fortsetter under annonsen
Kunstsilo
Nøkkelpersoner fra Tidy Crew blir med videre inn i 4Service, og oppkjøpet markerer starten på en større satsning for konsernet på Sørlandet.

– Vi er veldig glade for å få med oss gjengen fra Tidy Crew inn i 4Service. De bringer med seg kompetanse og erfaring som vil styrke vårt tilbud i Kristiansand og i hele regionen. Nåværende eier ønsket selv å få inn en ny eier som kan legge forholdene til rette for videre vekst. Nå skal vi sørge for en god integrering av selskapet og menneskene, og sammen utvikle tjenestene våre videre, sier Patrick Malnes, som er direktør i 4Service selskapet EIR.

4Service har vokst organisk samt ved å integrere ulike selskaper og utvikle dyktige ansatte som leverer høy kvalitet i sine tjenester og konsepter til respektive markeder. Selskapet feiret i fjor sitt 10-års jubileum og har i overkant av 3 500 dedikerte ansatte. Et av selskapene i 4Service er deres renholdsselskap EIR, som spesielt det siste halvannet året har lagt bak seg en utrolig vekst.

– Våre viktigste konkurransefortrinn er vår kultur, våre skreddersydde konsepter og våre dedikerte medarbeidere. Vi har en rekke kunder som har vært med oss i mange år, og det skyldes en kombinasjon av de gode tjenestene som leveres helt ute i linjen, samt at vi stadig vekk kommer til kundene med nye tjenester og konsepter, forklarer Malnes.

Med oppkjøpet av Tidy Crew tar 4Service mål av seg om å bli den foretrukne serviceleverandøren i hele regionen. Dette skal de gjøre ved å øke kundebasen, samtidig som de skal gjøre alt for å beholde de eksisterende.

– I servicebransjen er kundefokuset enormt viktig og vi går hver dag på jobb slik at andre kan prestere best mulig på sin. Sammen med våre nye kolleger skal vi presentere oss i det regionale markedet og vinne nye kundeforhold. Samtidig skal vi sørge for at de kundene som kommer med inn i EIR fra Tidy Crew blir med oss videre på reisen. Det skal vi gjøre ved at de naturligvis får beholde sine kontaktpersoner og de gode tjenestene de har allerede i dag, men også gi de mulighet til å velge fra en enda bredere portefølje av attraktive tjenester.
facebook

Relaterte saker